sobota, 1 czerwca 2013

Prostota połączona z seksowną czerwienią na ustach.

Witajcie wieczorną porą jak obiecalam Wam wczoraj, chciałabym zaprezentować makijaż taki w sumie zwykły a jednak nie... Ponieważ są i brązy i jest kreska eyelinerem ale są też fajne czerwone usta. Takich makijaży na blogach jest naprawdę dużo, ale makijaże niestety będą się powtarzać na wielu blogach podobne. Dziwie się jak ktoś pisze " skopiowałaś mój makijaż" w a zasadzie chodzi o to ze wygląda po prostu bardzo podobnie... No ale cóż są ludzie i ludzie:) 
Powracając do makijażu wykonanego przeze mnie:)
Modelka Kamila była tak miła i kochana, że bez problemu mogłam malować ją na jaki kolor zapragnę:) Nawiasem mówiąc mam nadzieje , że jeszcze z tą Panią będę miała do czynienia:) hehe z wielką chęcią coś bym na niej zmalowała:)
Jej piękne oczy odkreśliłam eyelinerem, aby oko było jeszcze bardziej wyraziste.
Z końcowego efektu Kamila była bardzo zadowolona.
Mam nadzieje, że nie zezłości się jak powiem, że po zajęciach napisała mi email, ze makijaż tak się jej podoba, że cały czas spogląda w lusterko:) Parę słów a tak mi się ciepło na serduszku zrobiło:)
Użyłam:
Podkład: Max factor
korektor: Max factor
Kamuflaż: Kryolan
Cienie: Inglot
Pomadka: inglot
Następnym razem postaram się zrobić jakiegoś stepka:)

Całuję XoXo Karla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz