sobota, 14 września 2013

Co nie co :) o makijażu OCZU ZIELONYCH


Witajcie:)
Już jakiś czas temu obiecałam, że na blogu pojawi się makijaż do zielonych oczu. Postanowiłam zająć się tym troszkę inaczej, i zamiast samego makijażu, chciałabym przekazać Wam też trochę teorii na ten temat.
Poczytałam internet, i notatki które mam w domu z kursów złożyłam w całość i mam nadzieje , że komuś się będzie chciało to przeczytać, a zatem serdecznie zapraszam.


MASZ ZIELONE OCZY?? PRZECZYTAJ KONIECZNIE:)

Jak wspominałam już wcześniej, trochę musiałam najpierw doczytać, żeby wiedza, którą chcę Wam przekazać była przydatna. W większości skorzystałam z materiałów z kursów na których byłam.
Na początku muszę napisać, że kolor cieni do powiek, nie dobiera się tylko i wyłącznie do koloru naszej tęczówki, jest wiele zmiennych , które także należy brać pod uwagę, jak na przykład kolor włosów, kolor naszej karnacji a nawet ubiór. 
Warto dodać, że oczy zielone nie zawsze są całkowicie zielone. Mogą być jaśniejsze, ciemniejsze a nawet oliwkowe. Przy tych najjaśniejszych wersjach charakterystyczna jest duża klarowność i swoista transparentność tęczówki.
W tym celu czasami warto sięgać po mocne kolory cieni - pogłębiają one kolorystykę takich oczu. 
W przypadku oczu ciemniejszych, łatwo dostrzec głębię nasycenie koloru. Tego typu tęczówki najpiękniej kontrastują z rudymi, bądź kasztanowymi włosami.W przypadku oczu oliwkowych często tematem dyskusyjnym staje się czy to nadal kolor zielony, czy już brązowy. W zależności od proporcji pigmentów, warto wybierać takie cienie, które uwydatnią pożądany przez nas kolor.
Jaki chcesz uzyskać efekt?
    dramatyczny - zieleń, zwłaszcza jasna, pięknie wygląda w zestawieniu z czernią, mahoniem i oberżyną. Można także zaszaleć i poeksperymentować z czerwienią.
    uwydatniający kolor tęczówki - najlepiej sprawdzą się tutaj fiolety (zwłaszcza odcienie śliwkowe), bądź zielenie, jednak z wyczuciem, ponieważ łatwo "zgasić" takim zestawieniem kolor tęczówki.Wszelkie złote akcenty świetnie ożywią zieloną tęczówkę.
    podkreślający oko - stosując kolory w barwach neutralnych ciepłych, takich jak brązy. U pań o rudych włosach sprawdzą się też kolor miętowy, żółty i koralowy.

    Jeśli jednak chodzi o dobór cienia fioletowego musicie uważać, przypadkowo może Wam powstać makijaż, który nie koniecznie będzie wyglądał fajnie, ponieważ niektóre odcienie tego właśnie koloru powodują, że oko wygląda jak "podbite".
    MIT:
    Do zielonych oczu nie używa się zielonych cieni do powiek. Wręcz przeciwnie , wybierz odcień inny niż twoich oczu i makijaż będzie wyglądał świetnie (niedługo taki makijaż sama chcę Wam zaprezentować na blogu).

    Kolory cieni dla zielonych oczu:


















    Zdjęcia kolorów skopiowałam z tego artykułu: klik
    Niektóre zagadnienia wzięłam z klik
    Reszta to moje prywatne notatki z kursów i szkoły


    Nie chcę, żebyście też używali stricte tylko tych kolorów o których ja napisałam , świat należy do odważnych i nie trzeba się trzymać wyznaczonych nam norm, dlatego też bawcie się kolorami:)

    A teraz czas na makijaż który ja dla was zmalowałam:) UWAAAAAGAAAA DUŻOOO ZDJĘĆ:) 
    KROK PO KROKU

    KROK PO KROKU 















    Taki misz masz:) 
    A TAAAAKAAA POGODA ZA OKNEM...:( BLEEE


                                                       

    Buziaki Karla :* :* :* 






    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz