niedziela, 1 września 2013

Pierwsze podejście do Paletki Ultra Mattes V2 darks+ stylizacja plus size:)

Witajcie... To już wrzesień, większość wraca do szkoły:) Inni tak jak ja:) się o to nie martwią, bo szkołę już mają za sobą, innym szkoła zaczyna się dopiero w październiku, wiec nadal pozostało trochę wakacji, chociaż pogoda za oknem chłodnaaa...
Niedawno zakupiłam 3 paletki sleeka, są to moje pierwsze:):) ciesze się jak głupi do sera, że w końcu się na nie zdecydowałam, na pewno są to pierwsze ale nie ostatnie:)
A kupiłam:
1. ultra mattes V2 darks
2. ultra mattes V1 brights
3. respect
Z racji , że zawiozłam męża na ryby, miałam troszkę czasu dla siebie i na makijaż, mam nadzieję, że efekty przypadną Wam do gustu:) Bazowałam na makijażu który kiedyś zobaczyłam na youtubie, ale nie jest taki sam ponieważ robiłam go z pamięci, tak bardzo chciałam nie zgubić tego nagrania, że zapisałam go i teraz nie mogę go odszukać w czeluściach mojego komputera, więc musiałam robić z pamięci :( Mi się podoba mam nadzieję, że Wam też. Kolorystyka już ciemniejsza bardziej jesienna:)
Bez zbędnych ceregieli przechodzimy do zdjęć:)



A teraz krok po kroku troszkę wyraźniej w 9 krokach:)





Obiecałam, że będą się także pojawiać stylizacje plus size proszę bardzo wybrałam zestaw, na wpół elegancki na wpół luźny, dzięki temu, że pojawia się komin w kolorach całość jest mniej wieczorowa:) Jeśli ktoś by chciał wystarczy zdjąć komin nałożyć naszyjnik i mamy wersję wieczorową:) Więc można by rzec, że jest to stylizacja 2w1:)

I osobno:)





Buty:  klik
Sukienka: klik
szal/ komin: klik    

Mam nadzieję, że całość stylizacja plus makijaż przypadły Wam do gustu:) Niebawem na blogu pojawi się makijaż do zielonych oczu i parę innych pomysłów:)
Całuję Karla







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz