czwartek, 9 maja 2013

Kolorowo mi:)

Makijaż, który Wam poniżej zaprezentuje jest to makijaż całkowicie dziwny, jest to mój całkowity wytwór wyobraźni, jest nieszablonowy i oryginalny a zarazem ciekawy:) Jest to makijaż typowo fantazyjny.

Moją modelką była moja koleżanka, jak to kiedyś mówiłyśmy przyszywana siostra:) Znamy się całe życie:)
Nie będę się zagłębiać w szczegóły naszego życia bo nie o to chodzi:) heh Modelka była super miło się ją malowało:) a za te rzęsy to niestety ale byłabym gotowa ją zabić:) Tak tak to są jej naturalne rzęsy:)
Makijaż wykonywałam na kursie wizażu, o którym wspominałam w poście pierwszym. Makijaż wykonany jest farbkami do ciała(kryolan), cieniami sypkimi (inglot) cieniami zwykłymi (sleek, inglot i no name:):)
Usta, niestety nie pamietam jakiej użyłam pomadki:( Jeśli chodzi o twarz, podkład( max factor), puder transparentny( kryolan) + antyshine( kryolan ) , ponieważ makijaż miał także pełnić role fotograficznego.
Brwi są, że tak powiem dosztukowane kredką do oczy czarna i eyelinerem:) Róż do policzków niestety również nie pamiętam nazwy:) Dodam jeszcze, iż z racji że makijaż był na twarzy stosunkowo krótko i mogłam sobie na to pozwolić cała twarz jest wyrównana także kamuflażem aby była całkowicie nieskazitelna.





Z modelką współpracowało mi się idealnie , dlatego mam nadzieje, że już niedługo zobaczycie kolejne zdjecia, i makijaże z jej udziałem:)
A na koniec coś dla Was:) Karla i Retrodot przy "pracy":)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz