poniedziałek, 17 czerwca 2013

Turkusowy zawrót głowy..

Witajcie:)
Wczoraj będąc w mieście zakupiłam sobie dwie kredki do oczu, jedna jest turkusowa a druga niebieska, dzisiaj tak się zastanawiałam co by tu dla Was za makijaż wyczarować i tak sobie myślę w tym roku bardzo MUST HAVE letniego makijażu jest kolorowa kreska na oku, ja ją troszkę zmodyfikowałam po swojemu ale to zobaczycie na zdjęciach:) Dzisiaj nie będzie step by step, ponieważ najzwyczajniej w świecie tak mnie pochłonęło malowanie, że zapomniałam o robieniu zdjęć:( Wiem niedobra ja:( 


Przed makijażem jeszcze pamiętałam zrobić zdjęcie:)


Tutaj same oczka, plus kępki, wybaczcie mi jakość przyklejenia kępek ale pierwszy raz w życiu przyklejałam sama sobie i nie wiedziałam, że będzie to taka masakra tak więc rewelacji nie ma:( komuś zupełnie inaczej.
Wersja z niepomalowanymi ustami.

Dodałam to:

I wyszło Tak :

Mina dość ciekawa nie powiem, że nie, ale cóż tak to już jest nie można być zawsze pięknym hahaha:) Prawda Retro??:)
I Karla w prawie pełnej krasie:) w pełnej może kiedyś Wam się pokaże, ale wiecie to muszę mieć pewność, że się nie wystraszycie i nie uciekniecie:)




A na włosach mam:



Kreska na oku jest wykonana w całości jedną kredką do oczu w kolorze turkusowym, pocieniowałam ją delikatnie cieniem na mokro białym z drobinkami. Otrzymałam wtedy ładny efekt przejścia w kolor zielonkawy. Mam nadzieje, że jest to widoczne na zdjęciach, następnym razem będę już pamiętać o step by step:)

 Czego użyłam:
Podkład: BB cream Garniera
Kamuflaż: kryolan
korektor: bell
Puder: Manhattan
Tusz do rzęs: Astor
Kredka: Naomi nr.54
usta: wibo eliksir 03
Róż/Bronzer: Bell
XoXo Karla











4 komentarze:

  1. Podoba mi się :) Fajnie zakombinowałaś z cieniowaniem na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje miło że Ci sie podoba :-) mam nadzieje ze kolejne pomysly rowniez przypadna Ci do gustu:-) Karla

      Usuń
  2. Fajny make up. I muszę dodać, że nowsza wersja stronki o niebo lepsza! Powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy stronkę na bieżąco ulepszamy:) Miło mi, że podoba się make up:) Miejmy nadzieje, że każdy kolejny również będzie się podobał równie mocno a nawet bardziej:)
      Całuję Karla

      Usuń