czwartek, 27 czerwca 2013

Nowości, nowości kilka tych nowości:)

Witajcie kochani:)
U nas ostatnio troszkę ucichło, ale obiecuję, że się poprawimy. Ja wkręcona w wir pracy i porządków domowych a Retro szkoła itp. Dziś niestety makijażu dla Was nie mam, ale kilka nowości:)

1. Czarne kolczyki kokardki.
Ja normalnie jak małe dziecko niedawno oszalałam na punkcie kokardek, tak tak ludzie cofam się w czasie:)
Ale cóż czasem trzeba wrócić do łatwiejszych czasów nawet jeśli ma je symbolizować kokardka:)
Kolczyki kupiłam w jednym z moich ulubionych sklepów, w których można kupić wszystko:) Niedaleko ul. Półwiejskiej w Poznaniu:)
2. Rzęsy na pasku, kupiłam bo wpadły mi w oko ze względu na swój minimalizm, są tak cienkie, że niemal naturalne, zobaczymy jak to się ma do rzeczywistości jak pierwszy raz ich użyję:)
3. Bransoletka zakupiona w http://n-fashion.pl/ 
4. Cień do powiek aqua holografic, firma nieznana Cote France.
5. Pomadka do ust, niby matowa, ale tak nie do końca ale pomimo wszystko pomalowałam się nią raz i na tą chwilę jestem zadowolona, co będzie później zobaczymy. Kupiłam jeden kolor, ale chyba dokupię ich więcej dodam, że pomadka była mega tania.
6. Opaska do włosów z kokardką , nie ma za bardzo co mówić bo opaska to opaska:)

A teraz czas na coś na co czaiłam się od dłuższego czasu ale niestety nie bardzo miałam chęci, żeby kupić a mianowicie kalosze:)
Przymierzałam różne modele w większości te wyższe modele, ale niestety ani jeden model nie pasował na moją "wielką" łydkę:(
I ostatnio jak byłam rano na basenie to jedna Pani właśnie z łydką większą jak moja, miała śliczne czerwone takie niskie kalosze:) I postanowiłam poszukać właśnie takiego modelu, a że ja rozmiar mam nietypowy bo duże 41, to pomyślałam " dziewczyno łatwo nie będzie":( 
Korzystając z okazji, że byłam dzisiaj na półwiejskiej, stwierdziłam że wejdę do paru sklepów z butami przecież co mi szkodzi spytać i tak się stało, że drugi do którego weszłam był tym SZCZĘŚLIWYM:)
I OTO SĄ ONE:) MOJE PIĘKNE:)



Do usłyszenia moi kochani:)

XoXo Karla 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz